24 diciembre 2009

Espejismo gallego



Los que mandan en la Televisión de Galicia han decidido retirar de su programación Miraxes, un espacio de cultura contemporánea que presentaba nuevos creadores, iniciativas culturales y tendencias artísticas de Galicia. Comenzó algo desubicado pero fue asentándose en las sobremesas de los domingos, mejorando la selección de contenidos hasta dar con la tecla que lograba mostrar una parte de Galicia casi clandestina en medios generalistas. Miraxes - y cuatro programas culturales más- han sido sustituídos por otro de media hora en el que se presentará la última novela de Almudena Grandes, y así. Y en TVG2, el cuarto oscuro.

El diccionario online de gallego de la Consellería de Educación e Ordenación Universitaria define el sustantivo miraxes como espejismo, y añade un ejemplo: non te enganes con miraxes e encara a realidade*

* Telegaita.

3 comentarios:

  1. Son os tempos que corren. Era un programa do máis interesante, sempre con arte, arquitectura e música.
    Feliz aninovo.

    ResponderEliminar
  2. Retratan os seus intereses, ou polo menos o que non lles interesa. Non lles interesa o cinema (quitaron Onda Curta, Planeta cine creo que tamén), nin a literatura (Libro aberto), nin a música (Banda curta) nin a cultura en xeral (miraxes). Estes temas "secundarios" pasan a unha segunda canle cunha media de espectadores de 2000 persoas. Non hai outra interpretación posible.

    ResponderEliminar