31 marzo 2011

Campo adentro

Guisantes asomando nunha hora en Oleiros o pasado febreiro

Cágome no medio rural, os da cidade veñen, ay ay, cuanto aire limpio, que bello paisaje, que lindos arbolitos. Non pasa ningún día sen que mexe no millo. Isto é o que canta Emilio José, o de Ourense, non aquel cantante moñas dos sesenta ou sesenta, vai a saber, no tema Sta. Uxia do disco Chorando apréndese (escoitar en Spotify). Os da cidade van ó campo, que é distinto que vivir no campo. Pareceume moi interesante esta proposta chamada Campo Adentro, que coñecín a través do facebook dun amigo, na que se ofrece un programa de residencias a artistas de diversas idades e procedencias, urbanas e rurais, para levar a cabo proxectos en entornos rurais. Aquí se pode coñecer ós artistas seleccionados, e en campoadentro.es toda a información.

3 comentarios:

  1. viviendo en el campo se ve pasar la vida. Cada estación es un milagro que parece que no va a volver a pasar.....y al año siguiente vuelve. Sólo en el campo es una consciente de esto,en la ciudad siempre es igual. Ahora esos guisantes de Oleiros ya casi estarán para comérselos. María

    ResponderEliminar
  2. Buen proyecto. En cuanto a Lucia Loren, gran artista, que interpreta la naturaleza de una forma exquisita....y los guisantes seguro que estarán excelentes, dulces, suaves, y fresquitos;probablemente, no lleguen al plato.

    ResponderEliminar
  3. Los guisantes, al plato suelen llegar la mitad, la otra mitad con jamón...(o eso me cuentan...)

    ResponderEliminar